Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Parseparation
(Läst 492 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Bara för att man gör fel val är man inte automatiskt en idiot och jag tror heller inte att dessa båda dykare är det. Parlinan är inget heligt för mig och jag har gjort fler dyk utan denna tingest än med men anledningen till att diskussionen i denna tråd handlat om densamma är att incidenten började med en parseparering. Anledningen till mitt uttalande som du citerar är att någon kastade i ansiktet på mig att man får gör vilka val man vill och jag besvarade, kanske på ett burdust sätt, detta med mitt tillägg att man har full frihet men inte utan ansvar.
Man får dyka med eller utan parlina jag bryr mig föga om detta men vi hade ett konkret fall där man kommit från varandra och jag kopplade detta till frågan parlina eller inte? Min diskussion har efter detta handlat om den enskilde dykarens ansvar som är kopplat till den valfrihet som vi alla bör beakta inte frågan om man skall ha parlina eller ej.
Att sen några snöat in på att jag på ett sektliknande sätt försvarar parlinan är ren och skär missuppfattning men som jag sagt tidigare i tråden det är omöjligt att förklara nåt när folk bestämt sig för att vända allt jag säger emot mig.
Gör dina val men var beredd att ta konsekvenserna!
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: