Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: En brandfackla
(Läst 481 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Nånting under dyket har gått fel det är allt jag har konstaterat och eftersom det är dessa båda dykare som planerat och utför detta dyk så borde felkällan kunna hittas i deras planering eller i utförandet av dyket. Om detta sedan beror på otur, den mänskliga faktorn, missuppfattningar eller rent slarv med förberedelserna det vet vi ju inte. Men om den ene dykaren fortsätter dyka en dryg timme efter att den andre gått upp då är det dålig kommunikation vilket tyder på slarv i förberedelsern och det är därmed dykarna som gjort ett fel. Jag har hela tiden sagt att det med stor sannolikhet gjorts ett eller flera fel av dessa dykare som föranleder detta räddningspådrag och frågan är om detta påstående är så otroligt att tänka sig så att vi måste skriva spaltmeter om denna incident?
Det vore kul om de båda dykarna själva lyfte bladet från munnen och gav oss deras version det skulle jag definitivt göra om jag visste att jag gjort allt rätt samtidigt som nån envis dåre på dykarna.nu hävdar motsatsen. Varför är det ingen som efterfrågar deras version utan bara argumenterar mot mig som vet lika lite som ni men trots det vågar ha en egen åsikt? Jag skulle bli väldigt förvånad om detta inträffar men det skulle vara glädjande för endera spricker min ballong eller också får jag rätt i mina tankar och denna tråd kommer då troligen att dö!
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: