Sv: Trasig ventil...???
(Läst 999 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Och redan för ett par år sedan konstaterade Statens haverikommission att torrdräkter lätt vattenfylls på grund av utluftningsventilen under armen, visar Sydsvenskans undersökning.
”Det har förekommit flera olycksfall där torrdräktsdykaren, genom att höja vänster arm, mycket snabbt förlorat hela sin flytkraft och sjunkit med drunkning som följd”, skriver kommissionen.
Jag tror någon har missuppfattat något...
Det framgår av hela artikeln att journalisterna spekulerar nog precis lika mycket som vi gör :)
|
|
Calle Lundin | 2007-03-25 15:08 |
| Henry Blom | 2007-03-25 15:50 | |
| Calle Lundin | 2007-03-25 15:56 | |
| Martin Lundahl | 2007-03-25 17:09 | |
| Julia Jacobson | 2007-03-25 22:34 | |
| Tomas Persson | 2007-03-25 22:54 | |
| Tomas Persson | 2007-03-25 19:11 | |
| Angel Martinez | 2007-03-25 19:32 | |
| Monica Löfgren | 2007-03-25 19:44 | |
| Calle Lundin | 2007-03-25 22:06 | |
| Monica Löfgren | 2007-03-25 22:12 | |
| Stefan Björk | 2007-03-25 20:32 | |
| Olle Borg | 2007-03-25 20:45 | |
| Jimmy Björk | 2007-03-25 21:08 | |
| Jakob Selbing | 2007-04-02 23:15 | |
| Tobbe Mårtensson | 2007-03-26 09:26 | |
| Sofia Gulin | 2007-03-26 09:50 | |
| Tomas Persson | 2007-03-26 10:21 | |
| Jan Hellman | 2007-03-26 11:43 | |
| Fredrik Bergman | 2007-03-26 12:04 | |
| Peter Sandén | 2007-03-26 12:40 | |
| Tomas Persson | 2007-03-26 12:56 | |
| Stefan Sjölund | 2007-03-26 13:33 | |
| Lennart Larsson | 2007-03-26 13:34 | |
| Hans Ericson | 2007-03-27 12:29 | |
| Tomas Persson | 2007-03-27 13:31 | |
| Linda Normark | 2007-03-27 14:46 | |
| Dmitri Gorski | 2007-03-26 15:46 | |
| Calle Lundin | 2007-03-26 16:07 | |
| Calle Lundin | 2007-03-26 14:04 | |
| Rickard Hansson | 2007-03-26 14:18 | |
| Max L | 2007-03-26 15:18 | |
| Kristian Jansson | 2007-03-27 11:20 | |
| Kristian Lundberg | 2007-03-26 14:33 | |
| Rickard Hansson | 2007-03-26 15:24 | |
| Rickard Hansson | 2007-03-26 15:37 | |
| Stefan Björk | 2007-03-26 20:36 | |
| Mikael Lovdalen | 2007-03-26 21:43 | |
| Kristian Lundberg | 2007-03-26 22:14 | |
| Calle Lundin | 2007-03-27 09:17 | |
| Lasse Håkansson | 2007-03-27 07:15 | |
| Johan Spännare | 2007-03-27 10:33 | |
| Hans Ericson | 2007-03-27 12:25 | |
| Rickard Hansson | 2007-03-27 15:52 | |
| Olle Borg | 2007-03-27 16:06 | |
| Fredrik Sahlström | 2007-03-27 17:16 | |
| Fredrik Sahlström | 2007-03-27 17:42 | |
| Julia Jacobson | 2007-03-27 23:14 | |
| Thomas Weigle | 2007-03-27 17:16 | |
| Christian Svärd | 2007-03-27 18:50 | |
| Patrik Falk | 2007-04-02 13:13 | |
| Veronica Lindberg | 2007-04-04 19:22 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

