Namn: Lösen:

Emperor Divers nytt dykcenter i Röda Havet!

(Läst 1 449 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Förändringarnas vindar blåser i Röda Havet. Emperor har tagit över Orca DIve Clubs dykcentre på Zabargad Resort i Röda Havet vilket är i princip så långt säderut man kan bo på Hotel i Egypten. Det är också på dagsutfärdsavstånd till Fury Schoal vilket väl måste anses som kanske det bästa områdena för dagsdykning i hela Röda Havet. Jag hade personligen förmånen att dyka en hel del där både under min tid som Liveaboardguide och när jag var Product Manager för Orca Dive Clubs och kan utan tvekan säga att det är helt enastående dykning.

En annan nyhet är att Online Magasinet "The Equalizer" har fått en ny medlem på redaktionen. Det är Lee Talor-Watson som kommer in som online-Guru och kommer att hålla i att magasinet blir mera synligt på sociala medier plus att ta över lite av grafisk design från mitt bord eftersom jag inte har lika mycket tid över som jag haft tidigare nu när jag bor på Boa Vista. Förhoppningsvis kommer magazinet att fortsätta komma ut varannan månad med articklar om Dykning - Röda Havet - Egypten. I nummer 15 som nu ligger ute på hemsidan finns även ett brev från en läsare som är skrivet av svensken och dykarna.nu-medlemmen Håkan Björklund från Landskrona.

.......anders.......

Anders Jälmsjö
Anders Jälmsjö 2013-01-27 12:14:37
2 242 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Emperor Divers nytt dykcenter i Röda Havet! Anders Jälmsjö 2013-01-27 12:14
svara Sv: Emperor Divers nytt dykcenter i Röda Havet!Urban Jürgensen2013-01-27 13:07
svara Sv: Emperor Divers nytt dykcenter i Röda Havet!Corosh Toshang2013-01-27 14:19
svara Sv: Sv: Emperor Divers nytt dykcenter i Röda Havet!Anders Jälmsjö2013-01-27 18:36
svara Sv: Emperor Divers nytt dykcenter i Röda Havet!Corosh Toshang2013-01-27 20:45

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: