Namn: Lösen:

Erfarenheter och inköpsställen - Nimar UV-Hus

(Läst 563 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Har en D70S som jag sedan inköp alltid velat ha i ett Sea&Sea hus, nu har man ju stundtals kastat bort pengar både på det ena och det andra och man väljer ju inte bort en dykresa bara för att man vill ha ett 25K hus till kameran. Men det vore ju ett bra sätt att minnas hela resan på...
Hur som helst, vill idag hellre ha video och tittar på att kasta pengar på det istället - Men enligt många talare här på dykarna så var det en artikel i DYK! om uvhus från italienska Nimar till just bla D70 och D70S för en "billig" slant. (Iaf billigare än 25K!)
Det gör mig intresserad och försökt finna bra återförsäljare med bra priser - Men hittar inte mycket vettigt och min italienska suger!

Är det någon som har ett hus som kan dela med sig av helheltskänslan och kanske kvalitén? Bra? Dåligt? Funktionsmässigt? För och nackdelar mot andra fabrikat!? Och kanske även vem som säljer dessa hus för ett bra pris!?

Tacksam för svar...

Andreas Swills
Andreas Swills
2006-08-25 09:49:15
615 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Erfarenheter och inköpsställen - Nimar UV-Hus Andreas Swills 2006-08-25 09:49
svara Sv: Erfarenheter och inköpsställen - Nimar UV-HusAnna-Karin Larsson2006-08-25 09:52

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: