Eventuell allergi ? Något är fel i alla fall.
(Läst 1 102 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Tja!
Ögonen har kliat och stuckit sedan 3 dagar tillbaka. Rejält på nätter och irreterande på dagen. Jag har nu använt salva sedan dess och det upphör att klia så länge salvan ligger på plats. känner dock inte av någon förbättring.
Nu har mitt höger öra spårat ur under natten och det gör ont i benet/bråsket. Det är öronsnäckan som bråkar tror jag. Det allra yttersta. Så det gör ont om jag drar lite i örsnibben.
Jag kan fortfarande tryckutjämna helt prickfritt utan smärta eller problem. Men undrar vad det är som spökar! Vårdguiden å senaste läkarbesöket hävdar allergi, något jag tidigare inte haft. Ska vidare till Apoteket och se om det har något jag kan knarka för att få bort eventuell allergi.
Jag vet inte om jag fått detta pga intensiv dykning med ett par dyk i veckan eller om jag fått någon bakterie från vattnet som gör allt i obalans. Kanske är allergi som läkarn å sjuksköterskan hävdar utan någon vidare undersökning.
Någon annan som känner igen liknande problem? :(
Med Vänliga Hälsningar
Mattias Lindbohm.
Eventuell allergi ? Något är fel i alla fall. | Mattias Lindbohm | 2011-07-19 09:58 |
Sv: Eventuell allergi ? Något är fel i alla fall. | Tomas Persson | 2011-07-19 11:07 |
Sv: Sv: Eventuell allergi ? Något är fel i alla fa | Mattias Lindbohm | 2011-07-20 18:00 |
Sv: Eventuell allergi ? Något är fel i alla fall. | Marcus Renås | 2011-07-24 08:13 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: