Fick min ECLYPSE 35W H.I.D. från Italien idag
(Läst 2 443 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Nu äntligen kom min lampa från Italien som jag bestämde mig för i den här tråden.
https://www.dykarna.nu/forum/soker-en-bra-lampa-for-ca-4-5000--378298/
Säga vad man vill men jag blev mäkta imponerad då fabriken Diving Torches skickade lampan ett par timmar efter min fullgjorda betalning och den satte fart ifrån Rom via Teesera och Köln med inflygning till Arlanda på mindre än tolv timmar.
Det är först när den till slut hamnade på UPS:s godsterminal i Järfälla för sista transport hem till mig ( en färd på 3-4 mil ) som allt spårade ur med leveransen.
Jag har hela tiden haft koll minut för minut via UPS sändningshändelser och sätt paketet åka fram och tilbaka på olika platser samt legat kvar på terminal i flera dagar utan att den anlänt mig.
Har lagt ner åtskilliga samtal till UPS i frågan om vad fan dom syslar med men har hela tiden blivit ljugen rakt upp i ansiktet om ditt och datt.
Nåväl så kom den till slut fram och det är nu tajm att testa den inom några dagar.
Tycker även det känns lite synd om säljaren som gör allt för att kunden ska känna sig nöjd med förhoppning om snabb leverans.
Det lilla jag testat den ikväll på land så ser den mycket lovande ut ljusmässigt faktiskt.
Må så gott alla så hörs vi snart igen.
/Mogge
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: