Fyndiga förslag för forumets framtida form

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Gomåndag på er.

Som flitig läsare (inte lika flitig debattör, dock) tycker jag att det hade varit bättre att sortera trådarna efter det senaste inlägget i tråden istället för det första. På det sättet är det lättare att hålla koll på var det tillkommit något nytt.

Det skulle också vara vettigt att kolla över hur inläggen hamnar inom trådarna. Så här kan det tex se ut nu, där siffrorna representerar ett inlägg i en tråd:

1
6
7
3
4
5
2

Vill man läsa inläggen i kronologisk ordning måste man hoppa fram och tillbaka i tråden, tycker det verkar onödigt krångligt - man skulle ju slippa det om inläggen sorterades så att det senaste inlägget hamnade underst:

1
2
3
4
5
6
7

Möjligen finns det tungt vägande skäl för att ha det som det är, och då ska jag genast dra tillbaka mina anspråk på att alltid vet bäst.

mvh
Robert

*plats för käck dykfloskel*

Robert Rundqvist
Robert Rundqvist 2001-11-05 10:30:00
95 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Fyndiga förslag för forumets framtida form Robert Rundqvist 2001-11-05 10:30
svara bläRobert Rundqvist2001-11-05 10:32
svara SVAR: Fyndiga förslag för forumets framtida formKattarina Andrewsson2001-11-05 23:56
svara SVAR: Fyndiga förslag för forumets framtida formAnnika Nyström2001-11-06 00:07
svara NäeFredrik Siljelöf2001-11-06 12:19

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: