Gamla TV-bilder på bärgningen av Wasa...
(Läst 1 639 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
... finns i webben på "öppet arkiv" hos SVT hemsidan.
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=29688
/Anders
|
|
Anders Ståhl | 2005-03-30 22:32 |
| Micke Tilja | 2005-03-30 23:37 | |
| Stefan Sjölund | 2005-03-31 01:18 | |
| Staffan von Arbin | 2005-03-31 08:38 | |
| Fredrik Johansson | 2005-03-31 09:52 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

