Namn: Lösen:

Grupp för att hitta parkamrat-vi blir fler...

(Läst 1 419 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Hej! På Facebook finns nu den största privata gruppen för er som söker dykkamrat i ert närområde. Sök på: dykning eller hitta parkamrat på Facebook så finner du fram.
Jag, Christer Gustavsson, startade gruppen då jag tyckte att det blev få tillfällen att dyka då parkamrat fattades och klubbarna omkring inte hade utfärder. Nu är vi över 170 stycken i gruppen från olika delar av landet (främst västkusten men även sthlm, örebro, malmö, jönköping, uppsala, gävle etc). Jag har sedan gruppens start alltid haft möjlighet att dyka då lusten fallit på vilket är underbart. Bli medlem i gruppen och skriv på "väggen" då ni vill dyka så svarar någon direkt. Även olika dyknyheter, tips etc presenteras där. Evenemang kan läggas upp (som vid intresse att prova tryckkammare, dykutfärder över en helg etc)! Ju fler vi blir-desto större möjligheter! Välkommen Du med! Gruppen heter som sagt Dykning - Hitta parkamrat . Dyk lugnt, MVH Christer

Christer Gustavsson
Christer Gustavsson 2013-01-15 23:59:17
4 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Grupp för att hitta parkamrat-vi blir fler... Christer Gustavsson 2013-01-15 23:59
svara Sv: Grupp för att hitta parkamrat-vi blir fler...Pelle Macs2013-01-16 00:50
svara Sv: Grupp för att hitta parkamrat-vi blir fler...Mattias Lindbohm2013-01-16 10:42
svara Sv: Sv: Grupp för att hitta parkamrat-vi blir fler...Henrik Kjellberg2013-01-16 11:05
svara Sv: Sv: Sv: Grupp för att hitta parkamrat-vi blir fler...Glenn Bengtson2013-01-16 17:15

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: