Namn: Lösen:

Sv: Hej har en Dan försäkring o medicin fråga?

(Läst 208 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Otinova har jag själv använt mig av men jag minns att någon dykläkare (minns tyvärr inte vem) tyckte att det var onödigt att använda förebyggande eftersom det var främst behandlande. Jag ser dock att det på deras hemsida även står förebyggande. Oavsett vilket är det ett bra köp om problemet skulle vara där. Men att skölja öronen efter dyket med sötvatten kommer man långt med. Sen finns det ju också hemkok med blandningar av vatten/vinäger eller vatten/Alsolsprit. Googla på divers ear eller swimmers ear.

Vad gäller försäkring så är DAN alltid ett säkert kort. Det är välkänt och är av många en uppskattad organisation. Det blir sällan några frågetecken kring DAN-försäkringar. Är man snål kan det dock räcka gott med en hemförsäkring. Det gäller dock att kolla upp vad som gäller för just din försäkring. Vissa täcker t ex inte behandling i samband med teknisk dykning eller vid dyk utanför dina certifieringar.

Linus Malmgren
Linus Malmgren
2018-05-31 17:08:41
68 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Hej har en Dan försäkring o medicin fråga? David Kleppenes 2018-05-31 10:16
svara Sv: Hej har en Dan försäkring o medicin fråga?Andreas Brodow2018-05-31 13:12
svara Sv: Sv: Hej har en Dan försäkring o medicin fråga?Fredrik Törnblad2018-05-31 13:24
svara Sv: Hej har en Dan försäkring o medicin fråga?Linus Malmgren2018-05-31 17:08
svara Sv: Hej har en Dan försäkring o medicin fråga?Tomas Persson2018-05-31 22:51

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: