Hjälp till att hitta nyckel.
(Läst 259 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag tappade min hemnyckel i en sjö i Haninge för ett par veckor sedan och jag var rekommenderad hit för hjälp. Jag har en ungefärlig 15 kvms ide om var jag tappade den, och där är runt 3 meters djup där. Jag skaffade en fiskningsmagnet , men problemet var att den att jag hade nyckeln på ett halsband, inte en nyckelring. Fjärden i halsbandet är magnetisk men inte alls lika mycket som en nyckelring. Jag provade med ett annat halsband och jag behövde ha magneten precis över halsbandet för att den skulle fästa sig, och kunde lätt tappa taget om jag drog upp magneten för snabbt. Jag simmat runt i det området för galet många timmar nu, jag antingen dragit runt magneten blint eller konstant dyka upp och ner för att hoppas få en blick av nyckeln. Jag hyrde en dyklampa för att kunna se ner i bottnen, men den hjälpte knappt. Jag har försökt allt jag kan för att få tillbaka min nyckel, och detta är mitt sista alternativ.
Så om det finns någon dykare som är i Stockholmsområdet som kan hjälpa mig och vill ha en snabb peng, snälla kontakta mig via linus.axtelius2@gmail.com.
|
|
Linus Axtelius | 2026-07-28 20:51 |
| Anders Vilhelmsson | 2026-07-28 21:40 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: