Hur dumma tror de att folk är...
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
På tal om djupdykning...
I söndags låg jag och jäste på soffan efter en allt för överförfriskad lördagkväll.
Såg ett helt ortoligt dummt amerikanskt programm på TV5.
Vår otroliga värld, tror jag det hette.
En tjeck berättarröst kommenterade ett inslag där en fridykare skulle minsann göra ett dyk på ett andetag till 1000 (ett tusen) meter...?!?!?
Man såg killen förbereda sig ett par sekunder, dra sprinten på släden och ner han for. Uppenbarligen gick det ganska bra för honom...
Han kom ner till 1000 meter (???) för att stämpla. Och hör och häpna, där fanns det en säkerhetsdykare som gjorde OK-tecken till honom, han stämplade och begav sig uppåt. Väl på ytan var han glad att han, som de sade (med enusiastisk röst), hade dykt djupare än någon annan i hela världen. Grattis!
Inga namn på personer, organisationer, platser...
Hur j***la dumma tror de att folk är egentligen.
Gud vad jag hatar sånna dumma program.
Kanske skall nämnas att i samma programm, visade de att några forskare hade "kommit på" hur man kunde upphäva gravitationen med hjälp av "mycket starka magnetfält". De visade en liten ödla som svävade sex meter upp i luften i ett plaströr med hjälp av den "starka magneten".
Jag kanske inte har studerat på Chalmers, men jag är ganska säker på att små gröna ödlor inte är magnetiska. Inte ännu i alla fall.
Tack, alla, för en kanonsida!
/Fille
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: