Namn: Lösen:

IDC-Staff Instruktör söker praktik i Gbg...

(Läst 683 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Hej!!

Provar så här istället eftersom ingen nappa på mitt förra inlägg..

Micke heter jag och är 37år gammal IDC-Staff Instruktör med lite över 6000 dyk och utbildat ca. 200 pers från "Bubblemaker" upp till ha staffat på några IDCn..

Jag har jobbat mycket utomlands, bland annat 3 år i Egypten/Röda havet sedan lite i Turkiet och Teneriffa samt i Sverige här på Västkusten..
Tänkte kolla om det finns något dykcenter i Gbg som skulle behöva en instruktör nu snarast eller i framtiden?

Jag kan tänka mig att praktisera då jag blir tokig av att inte ha något att göra om dagarna/kvällarna och om ni skulle vilja anställa mig senare i framtiden så är inte det fy skam..

Jag har nyligen flyttat hit till Gbg från Sthlm och behöver en sysselsättning, jag brinner för dykningen och känner att det är det jag vill syssla med,
jag har ett naturligt säkerhetstänkande och är ett STORT fan av PADI "Standards".. Dom finns ju där för att följa av en anledning och jag tycker inte att man ska behöva bryta mot dom..

Förövrigt så försöker jag hålla kroppen i form genom att gymma några dagar i veckan och ett annat intresse är datorer då jag är data tekniker..

Om det kan vara till någon nytta så har jag tillgång till Badhuset i Frölunda på Måndag kvällar 20.00-22.00 och om det är intressant så finns möjligheten till ca. 80% "lönebidrag" vid eventuell anställning i framtiden, om nu det skulle bli aktuellt..

Maila mig gärna om det låter intressant så kan jag skicka eller komma förbi med CV,mm.. mr.mikayil@gmail.com

Mikayil Mattsson
Mikayil Mattsson
2016-07-19 12:06:08
20 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg IDC-Staff Instruktör söker praktik i Gbg... Mikayil Mattsson 2016-07-19 12:06
svara Sv: IDC-Staff Instruktör söker praktik i Gbg...Michael Olin2016-07-30 18:41

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: