Namn: Lösen:

Inbrott och stöld

(Läst 637 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
I samband med renovering av "dykrummet" lades utrustning från 30 års dykning ut i friggeboden för några dagar. Och i förrgår morse när jag vaknade och kikade ut åkte en norskreggad bil iväg med en rivstart intill huset. Strax efteråt såg jag att man varit in och tagit alla dykprylar. En del värdefulla verktyg var konstigt nog kvar, kanske märkte dom att vi vaknade upp och avbröt. Som tur är så all min nuvarande aktivt använda utrustning kvar i huset så jag kan fortsätta dyka. Jag vet att det är ju meningslöst att posta detta här men det kan ju vara en ögonöppnare för er andra att det förekommer, trots corona och tightare gränser. Lista på lite prylar i fallande "värde" : Agir blackbird 36lb singel-kit i aluminium även tankbanden i aluminium (nytt). Suunto Vyper+Zoom. Halcyonvinge för dubbelflaskor. Apeks FSR+ATX200. Hollis F1 fenor (nya). Lampor TillyTec MPL1500 (3 dioder) samt W40 (1 diod). Våtdräkt Mahres Thermic 7+7. Masker Cressisub Bigeye, Bigeye evolution, Technisub Look (ett svart m linser och ett genomskinligt). Kniv Underwater Kinetic "Blue tang". Platta och vinge "no name". Torrdräkter : Otter Britannic samt Travellight (väl använda...) samt flera typer av våtdräktshandskar. Det mesta småprylarna förvarade i en grön Northface 70L (?) bag.
Område : 1 mil N Grebbestad
Dj.vla sk.t !! Prylarna skulle ju ligga där 2-3 dagar...
/Fredrik Plyhm

Fredrik Plyhm
Fredrik Plyhm
2020-07-20 08:34:17
445 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Det finns inga svar på detta meddelande
«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: