Namn: Lösen:

Jag tänkte logga......

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Det är måndag den 20 aug klockan är 13.30 vädret är uselt, regn och blåst.
Loggar in på Dykarna.nu och vill skriva i min loggbok om helgens dyk. Vet inte hur jag ska formulera helgens enorma upplevelser efter mötet med WAR FUNDY (vrak vid grundkallens fyr).
Tittar runt lite på sidan och sätter kaffet i halsen av förvåning!!!
Herr Stewart Seglare har i dag dykt på War funny??? Till hela 35m? War Fundy ligger på max 28-29m (om man inte vill gräva). Jag dök själv utmed hela hennes styrbordssida i går och mätte då botten på 28,5m.
Han har också hunnit med Hesperus vid märket eller som han skriver Hisperius (vet inte vilken stavning som är rätt). Klockan är som sagt bara 13.30 när jag läser detta.
Med tanke på transporter, loggning på nätet, matintag, toabesök, av & påklädning samt "utvädringen" har han nog varit igång sedan midnatt! Undrar hur mysigt han har det med tanke på vädret och eftersnacken med sin "parkamrat"?

Vi kan nog Observera att Stewart vidare kommer att förlägga sina dyk på vardagar med tanke på risken att råka stöta på oss helgdykare? hm......

Vidare får du lille Stewart gärna dela med dig av hur du upplevde War Fundy. Detta unika vrak. Vore roligt med synpunkter från en riktigt garvad och van dykare ;-)

Med förvånande vänl.hälsn. Anna-Lena.

Anna-Lena Myrén
Anna-Lena Myrén
2001-08-20 14:32:00
203 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Det finns inga svar på detta meddelande
«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: