Namn: Lösen:

jan-april, jobb i thai o fillipinerna

(Läst 952 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

hej där alla dykgalna. tänkte bege mig till thailand o kanske fillipinerna nu den 3januari - slutet förslag på några kluriga ideer. tänkte att man kunde besav april. eftersom man nu måste bryta gränsen i thailand vart tredje månad så vill jag höra lite kluriga tankar om va ni hade gjort. har ju tänkt lite på fili en runda på ca en månad men finns där möjlighet att kunna jobba lite me dykning. lätt att få jobb? är owsi men inte allt fölr erfaren. blev klar nu i maj med instruktören. vill kunna försörja mig i asien under denna tid. de första vekorna har jag ekonomi för men vart händer sen. e d bara att gå till dykcentren o fråg ifall man kan jobba sig lite uppåt. börja m assist o fortsätt. börja första veckan med gratis husrum o vecka efter med gratis mat o fortsätta tills dom tycker man e god nog för ord peng. tips o ideer önskas om hur man skall gå tillväga o backuppsplaner o vad sopm finns för möjligheter ifall man bara drar spontant o hoppas på att kunna få jobb därnere välkomnas. mvh mitc

Michael Olin
Michael Olin 2007-09-06 12:34:14
552 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg jan-april, jobb i thai o fillipinerna Michael Olin 2007-09-06 12:34
svara Sv: jan-april, jobb i thai o fillipinernaMichael Olin2007-09-06 12:41
svara Sv: Sv: jan-april, jobb i thai o fillipinernaJonas Vannar2007-09-07 10:44
svara Sv: Sv: jan-april, jobb i thai o fillipinernaJonatan Loman2007-09-07 14:39
svara Sv: Sv: Sv: jan-april, jobb i thai o fillipinernaMichael Olin2007-09-08 02:50
svara Sv: Sv: Sv: Sv: jan-april, jobb i thai o fillipinernaJonatan Loman2007-09-08 16:24

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: