Namn: Lösen:

Komodo - Liveaboard - Current Junkies

(Läst 1 016 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Har satt ihopa ett litet klipp från min semester i Labuan Bajo. Jag åkte ut med Current Junkies 5n/6d.
Kan rekommendera det varmt. Det är en liten mysig båt (Busy Girl) och den är inte lyxig på något sätt alls men uppfyller kraven med god mat, bra sängar osv. varför vill man då åka med den?
Current Junkies inriktar sig mot mer erfarna dykare som söker mer äventyr. Dem får bara plats med 4 personen på båten och detta är perfekt. Deras mål är att dyka på andra platser där ingen annan dyker på, Att ha dykplatserna för sig själva. dem är så flexibla så man är i vattnet innan alla andra kommer dit och rör upp ställena. Dem tajmar in strömmarna så man får se action! Så vill ni ha något billigare,mindre lyxigare men få ut mer av dykningen så rekommenderar jag skarpt Current Junkies.

Hur som helst så tar jag hemskt gärna emot feedback på mitt klipp.
Det är andra gången jag sätter ihopa ett klipp och jag tog åt mig feedbacken jag fick sist här och hoppas jag kan få ytterligare feedback så nästa kan bli ännu bättre :)

Mvh

Fredrik

Fredrik Jacobsson
Fredrik Jacobsson
2014-06-25 21:15:08
278 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Komodo - Liveaboard - Current Junkies Fredrik Jacobsson 2014-06-25 21:15
svara Sv: Komodo - Liveaboard - Current JunkiesFredrik Jacobsson2014-06-25 22:16
svara Sv: Komodo - Liveaboard - Current JunkiesAndreas Kron2014-06-26 00:27
svara Sv: Sv: Komodo - Liveaboard - Current JunkiesFredrik Jacobsson2014-06-26 01:04

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: