Namn: Lösen:

Light For Me - Sämsta servicen!

(Läst 810 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Hej

Jag köpte för över ett år sedan ett TEK-ONE lamphuvud från Light For Me.
Efter en dags dykning (maxdjup 32) upptäckte jag att lamphuvudet hade läckt.

Kontaktar kundservice och skapar en ticket, skickar in lamphuvudet för undersöknig den 22 december 2017. Bemötandet är då väldigt bra, "självklart skall vi ta hand om detta, skicka lamphuvudet till oss bara"

Efter många påstötningar får jag ett svar att de har mycket att göra och att de skall börja titta på mitt lamphuvud, i slutet av april!

Efter ytterligare påstötningar kommer ett svar att lamphuvudet nästan är färdigt och kommer skickas inom de närmsta dagarna, detta är då 1 juni.

Efter detta har jag inte hört någonting, de svarar inte på mail eller genom den servicesida som ärendet fortfarande ligger öppet i.

Så se upp för att handla av dem om ni vill ha nån sorts service vid problem.


Tomas Nordqvist
Tomas Nordqvist
2018-12-04 16:24:46
26 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

 Visa alla svar

Huvudinlägg Light For Me - Sämsta servicen! Tomas Nordqvist 2018-12-04 16:24
svara Sv: Light For Me - Sämsta servicen!Micke Tilja2018-12-05 08:44
svara Sv: Sv: Light For Me - Sämsta servicen!Per Grönberg2018-12-05 09:08
svara Sv: Sv: Light For Me - Sämsta servicen!Tomas Nordqvist2018-12-06 12:40
svara Sv: Light For Me - Sämsta servicen!Nicolas Bremell2018-12-05 20:09

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: