Namn: Lösen:

Sv: Sv: Sv: Luftbank

(Läst 365 gånger.)


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

V1 är främst till för att möjliggöra losskoppling av kompressorn för ev. "expeditioner", men även för att hindra ev. bakblåsning. En backventil fungerar nog lika bra.
Det skall ju sägas att vi idag har en backventil mellan V5 & M4 för att förhindra gasvandring vid mixfyllning.
Att sätta in fler backventiler låter intressant, men idag ser vi inget större problem med kompressorslitage.
Den backventil vi har uppvisar dock en hel del slitage och genererar ganska mycket oväsen vid fyllning.




Erik Lindberg
Erik Lindberg 2011-10-12 21:05:14
1 673 postningar

mail 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

 Visa alla svar

Huvudinlägg Luftbank Fredrik Badenlid 2011-10-07 11:14
svara Sv: LuftbankPeter Steinhoff2011-10-07 11:52
svara Sv: LuftbankErik Lindberg2011-10-07 16:10
svara Sv: Sv: LuftbankFredrik Jönsson2011-10-12 19:15
svara Sv: Sv: Sv: LuftbankErik Lindberg2011-10-12 21:05

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: