Mares våtdräkter (dam) - storlekar?
(Läst 3 250 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej,
Jag har en Mares trilastic 5-4-3 och har varit väldigt nöjd med den. Funderar på att införskaffa en ny och bör lämpligen göra det mkt snart om jag ska hinna få den levererad före dykresa. Jag hade tidigare storlek 4, men har gått ned en del i vikt och funderar nu på storlek 3 eller 2... Om man läser Mares storleksguide (med måttangivelser) borde en 2:a vara rätt, men jag är fundersam på om de kanske är lite små i storlekarna och att man kanske börja välja en 3:a trots allt? (Är en "vanlig" 38 nu). Jag provade min gamla 4:a, och den är ju lite stor, men inte så stor som jag trodde, vilket föranleder mig att misstänka att de kanske är lite små i storlekarna.
Hur har ni andra upplevt Mares she dives? Ngt små i storlekarna? Skulle ni köra safe och beställa en 3:a, eller vågar man lite på Mares måttangivelser och klämma sig i en 2:a? Erfarenheter?
Tack på förhand!
Mares våtdräkter (dam) - storlekar? | Sara Ahlström | 2011-08-17 22:33 |
Sv: Mares våtdräkter (dam) - storlekar? | Linda Wigren | 2011-08-17 22:53 |
Sv: Sv: Mares våtdräkter (dam) - storlekar? | Sara Ahlström | 2011-08-20 15:40 |
Sv: Mares våtdräkter (dam) - storlekar? | Matthias Bellander | 2011-08-21 09:08 |
Sv: Mares våtdräkter (dam) - storlekar? | Gustaf Sundström | 2011-08-22 03:00 |
Sv: Sv: Mares våtdräkter (dam) - storlekar? | Sara Ahlström | 2011-08-23 22:42 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: