Namn: Lösen:

Nu är det min tur - mask med läsglas

(Läst 973 gånger)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Frågan har varit uppe förut, men de tips jag hittat verkar inte aktuella längre. Så nu hoppas jag på ert gemensamma allvetande.

Jag ser kanon på håll och fullt tillräckligt bra för att läsa av dator och mätare, men behöver läsglasögon för finliret med kameran.

Det fanns förut lösningar med en liten slipad lins man limmade (tror jag) fast nedtill i sin vanliga mask, men jag hittar inte dem längre och jag vet inte om de var bra. Någon som testat och vet vem som säljer?

Det finns flera som säljer masker med både enkel och dubbelslipade glas på nätet. Kanon, men jag vill helst testa hur den sitter innan jag går loss och beställer slipade glas. Glaset kan jag såklart beställa på nätet efter recept om det är vad som finns, men själva masken vill jag testa. Helst vill jag ju ha slipade glas i en platt frameless, så att jag kommer nära sökaren.

Henrik L Jonsson
Henrik L Jonsson
2018-03-24 13:41:22
2 762 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Nu är det min tur - mask med läsglas Henrik L Jonsson 2018-03-24 13:41
svara Sv: Nu är det min tur - mask med läsglasJesper Rydström2018-03-24 16:01
svara Sv: Nu är det min tur - mask med läsglasLennart Gustafsson2018-03-24 16:15
svara Sv: Nu är det min tur - mask med läsglasJyri Kyrén2018-03-25 08:06
svara Sv: Nu är det min tur - mask med läsglasHenrik L Jonsson2018-03-25 17:00
svara Sv: Nu är det min tur - mask med läsglasJan Rönn2018-03-26 07:38

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: