Namn: Lösen:

Nylonstrumpor och vaselin (Tips)

(Läst 1 910 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Om du käre läsare hade hoppats på en liten porrnovell här, med tanke på rubriken, så måste jag göra dig besviken. Det handlar snarare om tighta halstätningar. Jag har en Jetsuit med fast huva inköpt 84 som den senaste tiden vållat mig "vissa" besvär. På ren svenska, så har det tamigfan varit så jobbigt att ta sig igenom halstätningen och ännu värre att ta sig ur den, att jag faktiskt funderat på att sluta med dykeriet. Visst, dräkten är väl inte lika smidig nu samt att jag kanske inte är lika stark som när jag var yngre, men va fan, detta är ju absurt... Att sträcka nacken som senast för 3 veckor skall knappast vara nödvändigt.

Hur som helst, pratade med Poseidon i Göteborg och fick tipset att inhandla en nylonstrumpa, modell "glansig" Köpte en på Åhlens idag, 40 deniers strumpyxa som jag klippte av ena benet på. La samtidigt på lite vaselin runt halsen. Och ta mig fan, det fungerar klart bättre!!!! Tagit på mig dräkten 2 ggr, torrt dessutom, utan några sträckningar och dyligt. Dock tror jag att det är en fördel om man är två, så att parkamraten kan hålla reda på nylonstrumpan så att den inte försvinner under huvan. Så detta är en lösning jag skall utforska närmare, genom försöka få tag på en "glansigare" strumpa samt att byta ut vaselinet mot någon olja. Här kanske några av damerna på forumet kan vara till hjälp genom att svara på finns det några riktigt "hala" strumpor? Och i så fall vad de heter och var man köper dessa?

Nåväl, hoppas att detta inlägg kan vara till hjälp för de som befinner sig i liknade situation. Om inte annat kanske kan den få en eller annan att garva till typ "Vem f-n tror han att lurar? Dykning!? Jo tjena, det står crossdresser skrivet över hela inlägget ha.." ;-)

Ha re
Göran

Göran Nordin
Foto saknas
2006-07-27 18:18:56
33 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Nylonstrumpor och vaselin (Tips) Göran Nordin 2006-07-27 18:18
svara Sv: Nylonstrumpor och vaselin (Tips)Björn Berglöf2006-07-27 18:37
svara Sv: Sv: Nylonstrumpor och vaselin (Tips)Göran Nordin2006-07-27 18:52
svara Sv: Sv: Sv: Nylonstrumpor och vaselin (Tips)Christopher Zell2006-07-27 19:24
svara Sv: Nylonstrumpor och vaselin (Tips)Sofia Gulin2006-07-28 08:06
svara Sv: Sv: Nylonstrumpor och vaselin (Tips)Maja Loiske2006-07-28 12:50
svara Vaselin... hmm ska man inte undvika det?Martin Quensel2006-07-28 14:13
svara Sv: Vaselin... hmm ska man inte undvika det?Martin Quensel2006-07-28 14:14
svara Sv: Sv: Vaselin... hmm ska man inte undvika det?Göran Nordin2006-07-28 14:26
svara Sv: Vaselin... hmm ska man inte undvika det?Svante Setterkrans2006-07-31 12:32
svara Sv: Nylonstrumpor och vaselin (Tips)Göran Nordin2006-08-11 00:47

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: