Namn: Lösen:

Sv: Olympus Tough TG-Tracker

(Läst 234 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Tror nog att kameran är helt okej om du får bra pris på den. Men om du tänkte köpa den ny för ca 3000kr så skulle jag nog ändå köpa annan actionkamera om det är just actionkamera du är ute efter.

Jag valde bort denna videokamera när jag skulle köpa kamera till foto/film pga begränsningen på 30m och ingen möjlighet till något extra dykhus. Ganska tråkigt att bli begränsad pga sin kamera iaf!

Finns många gopros för försäljning ute eller kanske en kinesisk version? eller varför inte en garmin virb kamera? Finns iaf andra val som är mindre begränsade.

Angående vad Håkan skriver så kan jag hålla med till en viss del. Visst upplever man saker helt olika genom kamera och verkligheten. Gäller ju självklart att njuta av det man gör, men du kanske njuter av att filma, fota (det gör jag).

I mitt fall så turas jag och sambon också om med filmningen så att man ibland bara koncentrerar sig på naturen (går ju lika bra att låta kameran vara på båten dock ibland :))

Sedan får man faktiskt inte glömma att det tillkommer väldigt mycket tid på datorn om man vill redigera och få det snyggt. Något jag absolut inte orkar med, men igen har jag tur nog att sambon orkar lite iaf :D

Bidrar även jag med lite film.

Foto saknas
Vasilis Kessaris 2018-03-06 07:36:27
46 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Olympus Tough TG-Tracker Mattias Andersson 2018-03-02 16:53
svara Sv: Olympus Tough TG-TrackerHåkan Bengtsson2018-03-05 23:35
svara Sv: Olympus Tough TG-TrackerVasilis Kessaris2018-03-06 07:36
svara Sv: Sv: Olympus Tough TG-TrackerHåkan Bengtsson2018-03-06 17:13
svara Sv: Olympus Tough TG-TrackerDan Tilert2018-03-06 15:25
svara Sv: Sv: Olympus Tough TG-TrackerJoakim Nilsson2018-03-07 14:14

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: