Om boken "Oxygen vids dykeriolycksfall"

(Läst 248 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Hej såhär i sommarvärmen.
När jag ser att fler än 900 har läst inlägget om "Oxygen vid dykeriolycksfall" känner jag ett behov av att uppdatera frågan om boken och hur man kan skaffa den.
Jag har sedan tråden startades 30/3 varit i kontakt med SSDF för att försöka förbättra marknadsföringen och förenkla inköp av boken utan att jag har fått något svar annat än att man säger att man inte kan göra något åt det.
Jag funderar på att göra boken tillgänglig som gratis e-bok eller bara en pdf på min hemsida och har därför kontrollerat det avtal som skrevs när boken publicerades. Jag avvaktar svar från SSDF.

OBS Jag har från Svensk dykerihistorisk förening SDHF fått veta att deras web-shop får beställningar på boken eftersom länken www.sdhf.se › bestall-oxygen-vid-dykeriolycksfallOxygen vid dykeriolycksfall – SDHF dyker upp om man söker på boktiteln. Jag vill bara berätta att detta är restex av en äldre och enklare upplaga som säljs för 40:- och inte den upplaga från 2015 som publicerades tillsamman med Karlskoga SDK.

Foto saknas
Hans Örnhagen 2026-07-06 20:30:19
40 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Om boken "Oxygen vids dykeriolycksfall" Hans Örnhagen 2026-07-06 20:30
svara Väldigt bra initiativMarcus Sundberg2026-07-14 15:18

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: