Namn: Lösen:

Oöppnad Flaska ifrån botten. Sandhamn

(Läst 1 711 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Jag var precis nere och dök utanför flickvännens brygga på sandhamn. Jag skulle kolla till deras bojsten och bojlina. när jag håller på där nere ser jag att det finns en hel del glas flaskor runt omkring mig. jag tar upp lite saker och får då upp bla DUJARDIN,,, efter lite sökningar på google så kan det vara en brandy / V.S.O.P ettiket finns ju självklart inte. Av korken och mängden i att dömma så ser det ut som att den är helt oöppnad. Jag har inte öppnat den för jag inte är törstig nu. Frågan är då ni dykare där ute.. har ni hittat oöppnade flaskor förr? har någon provat att dricka? eller står den hemma som skoj att ha en gammal oöppnad flaska man själv hittat. öppnar jag och inser att det bara är sjö vatten så försvinner ju all spänning med att det kan vara en gammal Brandy. tacksam för svar mvh mattias på sandhamn

Foto saknas
Mattias Westergren 2011-06-19 19:26:17
37 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Oöppnad Flaska ifrån botten. Sandhamn Mattias Westergren 2011-06-19 19:26
svara Sv: Oöppnad Flaska ifrån botten. SandhamnAnders Vilhelmsson2011-06-19 19:53
svara Sv: Oöppnad Flaska ifrån botten. SandhamnPontus Svanberg2011-06-19 21:02
svara Sv: Sv: Oöppnad Flaska ifrån botten. SandhamnMattias Westergren2011-06-19 22:05
svara Sv: Oöppnad Flaska ifrån botten. SandhamnBirger Faith-Ell2011-06-20 12:28

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: