Namn: Lösen:

öroninflammation i mellanörat och riskerna

(Läst 1 492 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

hej
blandat ihopa yttre och mellanorat nar jag tog beslut for dykning imorgon.
det borjade med att jag fick frossa 2,5 dagar sedan. 1,5 dagar sedan blev jag om i halsen oxa och tankte jag hade akt pa en halsfluss. kollade i spegeln med lampa och mycket riktigt sa var det vita prickar dar mandlarna har suttit. dock endast pa en sida plus att det var ett valdigt litet omrade. sa igar gick jag till dyklakaren och hon berattade for mig att jag hade oroninflammation i orat. sag idag att den andra mandellns gamla plats visade spar av inflammation. hon menade att mellanorat var inflammerat och det gick ner via orontrumpeterna.
pa nagotvis sa kopplar jag inte. har haft inflammation eller start till inflammation i ytterorat upp till 15ggr har i dessa skitiga poolgora man har har. tar det hela med en klackspark. hon sager att jag inte ska dyka tills medicinen ar over och ett aterbesok
javisst tankte jag. jag skulle bli sparkad pa 3 dagar ifall jag jobbade pa det dykcenter som jag gjorde nar jag kom till mexico

innerorat maste vara riktig skit att fa inflammation i?
blir det skit sa maste det dreneras och sedan sa ar det val inte dykning pa 8 veckor plus oronpluggar nar man duschar?
vad hander om saltvatten kommer in i mellanorat och jag har en inflammation dar?
hur hade ni gjort?

ganska ny med dykning igen och jag tycker om hur de skoter sitt stalle. men man borde nog tanka ett steg langre. hade det varit ytterorat och jag dykt aningen mindre sa hade jag inte brytt mig sa mycket med mellanorat far mig att tanka till lite extra

jag har haft som barn oroninflammation i mellanorat manga manga ganger. ror i oronen. men det minns jag knappt nagonting av idag. bara den dar jakla badmossan som man fick ha pa sig hela tiden i simhallen.

dela garna med er av era tankar kring detta

Michael Olin
Michael Olin 2013-04-06 12:21:38
552 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg öroninflammation i mellanörat och riskerna Michael Olin 2013-04-06 12:21
svara Sv: öroninflammation i mellanörat och riskernaFredrik Hyllander2013-04-06 19:39

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: