Platser kvar Liveaboard Röda Havet
(Läst 1 817 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag och Jannicke skall ner till Röda Havet 2/2-9/2 2010. Det finns plats kvar om någon är intresserad av att följa med. OBS! Jag tjänar ingenting på att detta förutom att det är roligare med fler på båten. Båten tar max 22 dykare. Vi kommer utgå från Hurghada och hålla oss kring den södra delen med Elphinstone, Brothers, st: Johns som tänkbara mål. Jag och Jannicke kommer att ägna oss åt fotografering under veckan och hålla oss grundare med fokus på vakra rev (30m max). Så för den U/W foto intresserade finns det naturligtvis möjlighet att ta bra foton samt få lite tips. För de som vill dyka tekniskt finns det möjlighet att styra dyken till platser som tillåter detta. Båten M/V Tala är utrustad med allt en DIR dykare kan önska sig. Såsom Nitrox, Trimix och syrgas, dubbelpaket, enkelflaskor, slingflaskor och U/W scootrar (8st Sierra och 4 Cudas) från http://www.dive-xtras.com
Flygbiljett cirka 3000:- och Helpensions liveaboard runt 8000:- någon eller ett par tusenlappar får man nog räkna med beroende hur man väljer att dyka (nitrox, trimix, scooter etc).
Hör av dig om du är intresserad på min mobil eller via Mail.
Stefan Hogeborn
0706 87 83 24
stefan@oceanictech.se
Platser kvar Liveaboard Röda Havet | Stefan Hogeborn | 2009-12-23 08:08 |
Bilder | Stefan Hogeborn | 2009-12-23 11:16 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: