Sv: POSEIDON SE7EN
(Läst 1 168 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Blir nog bra med det.. Det är en MkVI med modifierad e-modul. Inget av det som tidigare nämnts med redundant elektronik och fly-by-wire. Gissningsvis blev det för komplicerat. Då återstår bara vad det kommer att kosta att modifiera e-modulen. Jag tycker ändå att de nu rätat ut de frågetecken som jag haft, efter att de tidigare i år lanserat 60m versionen med MAV's på lungorna.
Nu uppgraderar man sin standard MkVI till en 60m tech och sedan till en +100m. Tycker det fått till det bra. Kursutbudet ökar och nu finns det även möjlighet att gå PADI Tech 40&60 RB. Andra organisationer har 40, 50, 60/65 samt exploration.
|
|
Henrik Holmberg | 2013-11-06 18:16 |
| Henrik Holmberg | 2013-11-06 18:17 | |
| Andreas Rasmussen | 2013-11-06 18:36 | |
| Sten Meyer | 2013-11-06 18:37 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-06 19:35 | |
| Peter Andersson | 2013-11-07 06:37 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-07 08:56 | |
| Niclas Nilsson | 2013-11-07 07:05 | |
| Niclas Nilsson | 2013-11-07 07:06 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-07 08:51 | |
| Daniel Mattila | 2013-11-07 08:43 | |
| Sten Meyer | 2013-11-07 13:45 | |
| Daniel Mattila | 2013-11-07 14:01 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-07 14:15 | |
| Peter Andersson | 2013-11-10 15:37 | |
| Petter Johanson | 2013-11-10 20:01 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-11 11:31 | |
| Roland Koskitalo | 2013-11-14 21:07 | |
| Sten Meyer | 2013-11-14 23:06 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-15 13:46 | |
| Andreas Rasmussen | 2013-11-23 22:54 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-24 19:21 | |
| Andreas Rasmussen | 2013-11-25 14:12 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-25 15:55 | |
| Andreas Brodow | 2013-11-25 16:06 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-25 17:11 | |
| Andreas Brodow | 2013-11-25 18:47 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

