Sv: Sv: POSEIDON SE7EN
(Läst 773 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Det är en tekniskt kapabel maskin. Det är inte den tech som de tidigare marknadsfört. Den förblir vaporware. MkVI har egentligen alltid varit tekniskt kapabel, bara att den varit begränsad från Poseidon. Det återstår en del frågetecken dock.
|
|
Henrik Holmberg | 2013-11-06 18:16 |
| Henrik Holmberg | 2013-11-06 18:17 | |
| Andreas Rasmussen | 2013-11-06 18:36 | |
| Sten Meyer | 2013-11-06 18:37 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-06 19:35 | |
| Peter Andersson | 2013-11-07 06:37 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-07 08:56 | |
| Niclas Nilsson | 2013-11-07 07:05 | |
| Niclas Nilsson | 2013-11-07 07:06 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-07 08:51 | |
| Daniel Mattila | 2013-11-07 08:43 | |
| Sten Meyer | 2013-11-07 13:45 | |
| Daniel Mattila | 2013-11-07 14:01 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-07 14:15 | |
| Peter Andersson | 2013-11-10 15:37 | |
| Petter Johanson | 2013-11-10 20:01 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-11 11:31 | |
| Roland Koskitalo | 2013-11-14 21:07 | |
| Sten Meyer | 2013-11-14 23:06 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-15 13:46 | |
| Andreas Rasmussen | 2013-11-23 22:54 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-24 19:21 | |
| Andreas Rasmussen | 2013-11-25 14:12 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-25 15:55 | |
| Andreas Brodow | 2013-11-25 16:06 | |
| Jesper Ekvall | 2013-11-25 17:11 | |
| Andreas Brodow | 2013-11-25 18:47 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

