Namn: Lösen:

Produkt för mätning och analys av bubblor

(Läst 577 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Av en slump fick jag syn på https://o-dive.com/en/home/ , mest via att en person påpekade att man kunde importera sina loggar från Subsurface för att få dom analyserade.

För 790.00€ + 3€ per analyserat dyk kan man få en bedömning om hur bra man skött sin deco.

Spontant känner jag mig väldigt skeptisk, och det kändes dyrt som sjutton. Är det verkligen en produkt det finns en marknad för?

Jag är ingen hyperbarmedicinare, så vad säker expertisen, finns det något evidens för att det ska gå att dra slutsattser rörande DCI-risk utifrån en dopplermätning?

I min värd har man fått godkänt på sitt deco om man efter dyket kan sitta och hålla i ölen själv medans man ljuger, och hitintills har det helt klart räckt som vattendelare mellan vilka som fått godkänt och inte.

Skämt åt sidan, vad är er andras reaktion på denna produkt?

//Anton

Anton Lundin
Foto saknas
2019-12-17 23:00:20
97 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Produkt för mätning och analys av bubblor Anton Lundin 2019-12-17 23:00
svara Sv: Produkt för mätning och analys av bubblorJohan Pettersson2019-12-18 13:06
svara Sv: Produkt för mätning och analys av bubblorGeorgios Sidiras2019-12-18 19:12
svara Sv: Produkt för mätning och analys av bubblorJoakim Johnsson2019-12-18 19:35

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: