Sv: Som svar till Carl och Henry.
(Läst 591 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Om ni är medvetna om att ni har behandlat den statistiska datan felaktigt borde ni verkligen uppgivigt detta i den inlämnande rapporten . Överensstämmer det Pär Ahlgren skrivit här (vilket jag tror det gör, Pär uppfattar jag på detta område väldigt noggrann) så är min uppfattning att ni har misshandlat datan i undersökningen. Man får inte behandla data på detta vis och dra de slutsatser som ni gjort (om er metod hade varit korrekt).
Tycker du verkligen ert svar utifrån olika personers åsikter i tråden stämmer väl överens med det ni lämnade in? Min tolkning av tidigare tråd är att det finns 2 sidor i frågan, vilket jag inte kan tolka i ert svar.
Hur menar du att ni inte pratar för medlemmar, när du skriver att som ansvarig för forumet och refererar till trådar där bland annat jag själv varit delaktig?
Hur många är ett flertal medlemmar? Tänk på att ni marknadsför forumet med över 20 000 medlemmar.
Ska jag komma med någon mer konstruktiv kritik vill jag se arbetet bakom som lede till ert inskick. Annars tycker jag det rätt klart framgår att min åsikt och som jag säkert delar med många fler är att NI har gjort ett mycket dåligt arbete och borde lämna in en ny skrivning där det framgår att de ska bortse ifrån era tidigare kommentarer om lagförslaget där ska det också framgå att vi har haft ett för dåligt underlag för att kunna dra några generella slutsatser om åsikterna ifrån forumets medlemmar. Detta skall göras för att NI ska få någon trovärdighet vid liknande frågor i framtiden, det är det bästa NI kan göra för att få kunna göra något bättre till nästa gång.
/Kalle
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: