Resesällskap Egypten v47nästa vecka, alt tips
(Läst 687 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej! Jag funderar på att ta en vecka eller två till Egypten nästa vecka då flygen var relativt prisvärda, främst för dykning och tänker liveaboard 4d/3n. någon som vill göra en sällskap? Tjejen stannar tyvärr hemma och dyker inte så blir me, myself and I!
I övrigt tips på område för dykning, Hurghada är billigast men hur är det i sharm el-sheikh och Dahab, är det värt det extra för att ta sig dit eller bara köra på vid hurghada?
Lite om mig:
29 årig kille bosatt strax utanför Göteborg, dykt lite här och var (främst runt om Asien och Sverige) så första turen i Egypten.
Är backpacker deluxe så bor gärna på lite hostel där man kan träffa lite gött folk!
planerar att göra mitt officiella hundrade dyk på denna resa så där av att man vill att det ska vara lite speciellt.
Annars är det främst, Jobb, musicerande och dykning som gäller på hemmaplan :)
Ha de gött!
Resesällskap Egypten v47nästa vecka, alt tips | Linus Larsson | 2024-11-13 15:52 |
Sv: Resesällskap Egypten v47nästa vecka, alt tips | Anneli Sundkvist | 2024-11-13 20:10 |
Sv: Sv: Resesällskap Egypten v47nästa vecka, alt tips | Linus Larsson | 2024-11-17 11:43 |
Sv: Resesällskap Egypten v47nästa vecka, alt tips | Sigmond von Granitz | 2024-11-17 06:49 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: