Namn: Lösen:

Resmål efterlyses för varm lat dykning i maj

(Läst 780 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Hej! Jag kommer eventuellt ha en glipa mellan jobb i första halvan av maj. Det vore kalas att komma iväg på lite återhämtning och dykning då. Budgeten är begränsad, och jag kan inte vara borta stort mer än en vecka.
Min första tanke var landbaserad dykning från Egyptens rödahavskust, men det verkar vara så att charterbolagen slutat flyga från Stockholm då. Det går förstås att flyga Turkish, men det är lite råddigt framför allt på hemvägen. Det kan ändå vara mitt bästa alternativ.

Men jag ska fråga: har jag missat någon uppenbar destination, om kriterierna är
* Trevlig och inte särskilt ansträngande dykning
* Rätt så varmt i luft och vatten, möjlighet att överlag ta det lugnt
* Begränsad budget
* Krångelfritt, jag har inget emot att bli insvept i bomull och omhändertagen på någon paketresa

Jag räknar med att resa ensam.

Dan Tilert
Foto saknas
2019-03-24 12:40:54
73 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Resmål efterlyses för varm lat dykning i maj Dan Tilert 2019-03-24 12:40
svara Sv: Resmål efterlyses för varm lat dykning i majAndreas Swills2019-03-25 08:13
svara Sv: Sv: Resmål efterlyses för varm lat dykning i majDan Tilert2019-03-25 10:36
svara Sv: Sv: Sv: Resmål efterlyses för varm lat dykning i majGunnar Fröberg2019-03-26 12:34
svara Sv: Sv: Sv: Sv: Resmål efterlyses för varm lat dykning i majDan Tilert2019-03-27 21:15
svara Sv: Resmål efterlyses för varm lat dykning i majPer Lundkvist2019-03-28 07:47

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: