Namn: Lösen:

Rysktalande RD,DM eller instruktör till Kreta

(Läst 1 026 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Jag vet om att jag lagt in detta innan men nu börjar vi snart anställa så snälla kolla med någon som är sugen på ett kanon jobb i sommar.
Jag jobbade på 90-talet på ett trevligt center på Kreta vid en liten bukt som heter Mononaftis ( vid Agia Pelagia )
Jag och min familj flyttar ner nästa sommar och centret finns kvar med samma ägarinna, Connie från Österike
Det har ökat på som bara den med rysktalande turister på Ön och hon söker därför efter en PADI ev. annan org. Instruktör eller DM som pratar Ryska. Ev även en Rescue Diver som vill gå till DM med betald utbildning
Mejla eller meddela gärna mig på något sätt så skall jag skicka ert CV vidare till henne.
Vid ev. frågor så kan jag svara på de flesta annars ber jag Connie ta kontakt med dig.
Hon kommer senare att kontakta er.
Välkomna till en otroligt mångsidig ö med bra dykning och trevliga människor...och god mat.
www.staywet.gr
Mvh. Jonas Bjertner

Jonas Bjertner
Jonas Bjertner 2013-01-19 13:50:15
31 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Rysktalande RD,DM eller instruktör till Kreta Jonas Bjertner 2013-01-19 13:50
svara Sv: Rysktalande RD,DM eller instruktör till KretaAnders Andersen2013-01-20 12:42

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: