Scooter
(Läst 547 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej
Är det någon som har en SS scooter som de inte använder? Söker long body.. Har den korta men har några planer som kräver den längre🙏 Jag har nya batterier i min, men ev konverterar jag, och "Bettan" Kommer gå som ett skott på Lio batterier..😁🙈👍. Allt av intesse🙏
|
|
Johan Almquist | 2026-05-25 22:29 |
| Anton Sundeman | 2026-05-26 09:27 | |
| Fredrik Astlid | 2026-05-27 10:38 | |
| Johan Almquist | 2026-05-27 15:24 | |
| Anton Lundin | 2026-05-27 21:52 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

