Service på Scubaproregulator i Västernorrland
(Läst 863 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej,
Nu med Kung Bore väntandes i kulissen så känns det som ett lämpligt tillfälle att skicka mina och tjejens Scubaproreggar på årsservice. Jag har dock stött på ett problem, jag hittar ingen riktig serviceverkstad norr om Dalälven. Det som gjort mig försiktig är alla vittnesmål från dykare som lämnat in fullt fungerande reggar på service och fått tillbaka läckande, lättfrusna och svårdragna reggar. Därför vill jag inte bara lämna in mina grejer till vem som helst som säger sig serva regulatorer men egentligen bara sätter i lite o-ringar från ett "field repair kit" och skinnar mig på 2000 kronor.
Jag tar varmt emot tips på ackrediterade och skickliga servicetekniker som ultraljudstvättar och justerar reggarna enligt konstens alla regler. Fördel om de håller till i Västernorrland men om det behövs för kvalitén på utförandet så postar jag dem mer än gärna.
Service på Scubaproregulator i Västernorrland | Sebastian Bjurbom | 2009-11-03 15:22 |
Sv: Service på Scubaproregulator i Västernorrland | Marcus Winberg | 2009-11-03 17:09 |
Sv: Service på Scubaproregulator i Västernorrland | Sebastian Bjurbom | 2009-11-03 20:21 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: