Namn: Lösen:

Snorkelled vi Sandvalls plats i Borås??

(Läst 329 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Det är frågan det. Jag är entusiast och skall vi säga ambassadör för snorkling, jag älskar att snorkla. Jag och Mattias Ström Borås Dykcenter försöker få en snorkelled på plats i centrala Borås. Iden fick vi när vi städade Viskan inför evenemanget Vattendagen 20 augusti. När jag hoppa i vattnet hade jag med kameran och fota lite först. Alla vi som var med var förvånade hur fint där var och vad mycket fisk vi såg. Då föddes iden på snorkelled. Och det är nu vi behöver hjälp av alla i dykfamiljen. Vi har lagt ett förslag på Boråsförslaget där man kan gå in och rösta på förslaget om snorkelled. Vid 10 röster tar kommunen upp förslaget men ju fler röster vi får ju tyngre blir förslaget, och alla vill vi ju att dyksporten skall växa på alla fronter. Så snälla gå in och röste för vårt förslag. Googla på "Boråsförslaget - Borås stad" Tryck på "Lämna förslag och rösta" Sök på "Snorkelled" gå till höger och öppna. Tack för att ni lägger er röst.
Snorkling är ju dyksportens barnkammare, det är ju här intresset för dykning startar. För att se bilder från platsen
se mitt album, "Blivande snorkelled vid Sandwalls plats i centrala Borås"
Intresset för snorkling är på uppgång, det märker jag på FB-gruppen "Vi som gillar snorkling" har växt med över 100 personer över sommaren. Titta gärna in, den är öppen för alla.
Mvh "Hasse" Ingemarsson

Hans Ingemarsson
Hans Ingemarsson 2022-09-08 20:45:07
20 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Det finns inga svar på detta meddelande
«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: