Sv: sportdykare.se på väg mot graven
(Läst 847 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Trist utveckling då Sportdykare.se på många sätt har varit en överlägsen site. Det som sportdykare.se är klart bättre på är uv-foto, dykarna.nu är ju nästan tyvärr patetiska i jämförelse. Inte bara att det är väldigt många och duktiga uv-fotografer som har "hängt" på sportdykare.se (har varit väldigt kul att genom åren så många uv-fotografers utvecklande) och lagt mycket tid på att hjälpa varandra genom att kommentera bilder och ge tips, utan hela siten har tillhandahålligt väldigt bra funktioner, verktyg, tävlingar o dyl för uv-foto.
Bara för att nämna några extremt grundläggande exempel, så kan man ju inte ens kommentera en enskild bild på dykarna.nu och bildstorleken är knappt hälften mot sportdykare.se. Det första jag gör när jag har loggat på på sportdykare.se är att kolla galleriet och allas nya bilder och skriver lite kommentarer. Det tror jag att de flesta gör. Men det första jag gör när jag har loggat in på dykarna.se är att gå till forumet. Knappt någon kommenterar någon bild på dykarna.nu och sådant smittar av sig.
Sedan har stämningen (med något litet undantag) varit väldigt god på sportdykare.se.
Men gillar du teknisk dykning så har ju dykarna.nu väldigt många fler anhängare.
En site behöver såklart många aktiva besökare och på sistone är det just det som har saknats.
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: