Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: sportdykare.se på väg mot graven
(Läst 666 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Nu kommer detta bli ett litet sido spår i tråden, som kanske skulle ha legat i en ny tråd med förslag.
Jag gillar inte tidbegränsningen, men jag antar att man vill undvika missuppfattningen efter editering om någon har svarat på ett inlägg
Förslag på åtgärd: Göra så att man kan editera sitt inlägg ända tills någon har svarat på just ditt inlägg.
Slipper man skapa ett nytt inlägg om man vill tillägga något efter en stund.
När jag endå är igång kommer några synpunkter till:
Det hade varit jätte skönt att kunna ändra "tema" så man kan välja sina färger, så man slippper den blå text på blå bakgrund.
"Visa hetaste trådarna" borde visa dom trådarna som har varit mest aktiva senaste dygnen eller nått, som det är nu har den ingen vits för dom hetaste där är ju dom med flest inlägg och dom kan vara flera år gamla.
Hade gärna sett att man delade visning av inlägg i olkia färger för: "ej läst", "läst", "läst men nya inlägg gjorda" och att det ligger på serversidan så det följer med ovsett dator man sitter på.
Nästa är igentligen inget problem, men varför finns det olika språk att välja när i princip endast menyn ändrar språk, inte ens sidorna under info, faq och ? ändrar språk.
Sen en liten bugg också, har man satt ett " i beskrivning på en utbildning och sen klicka på "mina utbildningar" så buggar det ur lite där den visar utbildningarna.
Överlag tycker jag forumet annars fungerar snabbt och bra, vad är det för kod den bygger på?
/Jonny
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: