Sv: Ett nej till dykarna kanske inte så konstigt
(Läst 651 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Det jag skrev grundade jag på att ingen tar över och driver det vidare och man väljer att "skrota" siten.
Då är det väl bättre att lämna över det som går att nyttja samt det som folk saknar på Dykarna. Man kanske kan driva de delarna på Dykarna.nu i stället för en hel site. Jag tolkar det som att eldsjälarna på sportdykare inte har tid till att driva siten till 100% men man kanske har tid att driva mindre projekt under ett annat tak.
Klart att det är inte skoj att lämna över delar till en "konkurrent" men bättre det än att helt skrota sidan och låta allt det bra bara försvinna. Vill någon ta över så är ju det de bästa men jag har svårt och tro att någon kommer göra det. Kan lätt bli "Jo f-n detta vill jag" sen efter 3 månader så blir det "Oj, det var visst lite jobb med detta...jobbigt!" så låter man det rinna ut i sanden bara för man "bara" tog över det dvs. om man grundar det så är det lättare att brinna för det och driva på än att bara ta över. Jo, jag vet av egen erfarenhet och känsla!
Det var alltså så jag tänkte.
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: