Storlek på Torr/våtdräk, ej standardstorlek.
(Läst 1 163 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Hej på er.
Jag är en glad nybörjare som egentligen inte ens tagit mitt grundcert men skall så göra i månadsskiftet Juli/Augusti om allt går som det skall.
Dock sitter jag redan nu och kollar runt lite på nätet efter utrustning och det första jag planerar att införskaffa efter kursen är egen våtdräkt samt torrdräkt för framtida bruk. Detta då jag initialt därefter kan hyra resterande utrustning tills jag har råd att köpa allt eget.
Dock inser jag att jag har ett litet problem som inte är direkt möjligt att lösa över en natt.
Jag är rätt kort (175cm) och är rätt rund och god ;) med en vikt för tillfället (dock påväg ner) som ligger på ca 115kg.
Jag har letat och har jättesvårt att hitta storlekar som passar mig (då jag egentligen inte ens vet vilken storlek jag behöver).
Är det någon här som har samma problem eller har sådan kunskap som kan hjälpa mig att hitta rätt i jungeln av märken, modeller, storlekar med mera.
Hoppas på lite bra svar.
Mvh Tony
Storlek på Torr/våtdräk, ej standardstorlek. | Tony Björklund | 2009-07-16 14:08 |
Sv: Storlek på Torr/våtdräk, ej standardstorlek. | Patrik Svensson | 2009-07-16 15:09 |
Sv: Sv: Storlek på Torr/våtdräk, ej standardstorlek. | Tony Björklund | 2009-07-16 15:20 |
Sv: Storlek på Torr/våtdräk, ej standardstorlek. | Jörgen Janshult | 2009-07-16 15:52 |
Sv: Storlek på Torr/våtdräk, ej standardstorlek. | Elisabeth Drotz | 2009-07-16 21:24 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: