Tappad reel i Kvinnersta

(Läst 416 gånger.)


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Jag tappade min reel i tunneln mellan lilla pölen och norra brottet. Någonstans mellan gallergrinden och jumpet in i högra tunneln. Om någon hittar den så häng gärna upp den på gallergrinden i början av tunneln, jag åker snart tillbaka. Det står Tim med stora gröna bokstäver på den. Eller ta med den till Stockholm så hämtar jag den där. Tack!




Tim Hedefalk
Tim Hedefalk 2026-05-16 23:56:54
4 postningar

mail 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

 Visa alla svar

Huvudinlägg Tappad reel i Kvinnersta Tim Hedefalk 2026-05-16 23:56
svara Sv: Tappad reel i KvinnerstaErik Rådström2026-05-19 05:49
svara Sv: Tappad reel i KvinnerstaTim Hedefalk2026-05-19 16:02
svara Sv: Tappad reel i KvinnerstaTim Hedefalk2026-05-24 20:47

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: