Tappad reel i Kvinnersta
(Läst 416 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag tappade min reel i tunneln mellan lilla pölen och norra brottet. Någonstans mellan gallergrinden och jumpet in i högra tunneln. Om någon hittar den så häng gärna upp den på gallergrinden i början av tunneln, jag åker snart tillbaka. Det står Tim med stora gröna bokstäver på den. Eller ta med den till Stockholm så hämtar jag den där. Tack!
|
|
Tim Hedefalk | 2026-05-16 23:56 |
| Erik Rådström | 2026-05-19 05:49 | |
| Tim Hedefalk | 2026-05-19 16:02 | |
| Tim Hedefalk | 2026-05-24 20:47 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

