Namn: Lösen:

Tappat en fena(vid kullen) :( Har du dublett?

(Läst 713 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Jag måste vara världens sämsta dykare. Tappade nyss min ena viktficka vilket blev dyrt och idag tappade jag min ena fena vid Åkersberget/Kullaberg/Skåne.

Jag råkade sparka av den på väg upp i båten. Det var blåsigt, höga vågor och vi låg precis vid en klippa så det var inte tal om att dyka ner och leta upp den.

Hur som helst så var det en blå Mares. Detta verkar ju vara den vanligaste modellen så någon har kanske en dublett att sälja.
Se(http://dykterminalen.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=196)

Vore det inte smart att lägga upp en sida här på dykarna.nu för förlorade dyksaker? Så ofta som man läser rubriker med "tappat" här så vore det en bra funktion.

Ingen mobbning nu. Jag vet att jag är klumpig :(
Jag hann i alla fall se en hummer :)

mvh Mikael

Mikael Lovdalen
Mikael Lovdalen
2006-09-09 20:46:17
201 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Tappat en fena(vid kullen) :( Har du dublett? Mikael Lovdalen 2006-09-09 20:46
svara Sv: Tappat en fena(vid kullen) :( Har du dublett?Fredric Sanabria2006-09-09 21:59
svara Sv: Tappat en fena(vid kullen) :( Har du dublett?Mikael Lovdalen2006-09-11 00:14
svara Sv: Sv: Tappat en fena(vid kullen) :( Har du dubleFredrik Bergman2006-09-11 08:33
svara Sv: Tappat en fena(vid kullen) :( Har du dublett?Mikael Lovdalen2006-09-11 11:09

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: