Namn: Lösen:

Tilja: Önskemål om funktioner

(Läst 1 077 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Förslag på funktioner på dykarna:

Jag skulle vilja se ett nytt menyalternativ som heter t.ex. Artiklar eller Redaktionellt.
Därunder skulle dagens rubrik Läsning kunna huseras.

Där skulle jag vilja hitta möjligheten att läsa redaktionellt material som artiklar som sakkunniga skriver och som sedan kan diskuteras på forumet. Artiklarna skulle också ge mervärde i form av kredibilitet av kända namn som ger sin syn på dykning.

Under redaktionella inlägg skulle man också tänka sig hitta läsarnas egna reseskildringar, alt att ha det som en egen tråd-kategori i forumet men där ges inte möjligheten att i t.ex. en reseskildring bifoga bilder och göra det redaktionellt på samma sätt. En del trådar i forumet tappar också fokus i den stora mängden inlägg.

Vidare skulle jag också vilja ha möjligheten att ladda upp info (enligt förbestämd mall) om dykcenter och dykbåtar, med möjligheten för andra att kommentera/betygsätta platserna och båtarna enligt egna erfarenheter. Ja, detta finns t.ex. på DYK´s sida, men inte med stöd för interaktivitet, dvs läsarnas egna input och åsikter om respektive ställen.
Alltså ett utmärkt sätt att göra en bra sajt bättre.

Desvärre kodar jag bara php, och kan ingen asp överhuvudtaget, annars hade jag med glädje kunnat bidra med min hjälp om den hade behövts.

Rikke Lind
Rikke Lind 2007-11-12 10:05:14
138 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Tilja: Önskemål om funktioner Rikke Lind 2007-11-12 10:05
svara Just precis!Nils Möllerström2007-11-12 11:20
svara Sv: Tilja: Önskemål om funktionerMicke Tilja2007-11-12 21:32
svara Sv: Sv: Tilja: Önskemål om funktionerRikke Lind2007-11-12 22:21
svara Sv: Tilja: Önskemål om funktionerHannes Camitz2007-11-13 10:10
svara Sv: Sv: Tilja: Önskemål om funktionerModerator2007-11-13 14:51
svara Sv: Sv: Sv: Tilja: Önskemål om funktionerRikke Lind2007-11-14 12:57
svara Sv: Tilja: Önskemål om funktionerMartin Törnsten2007-11-15 17:38
svara Sv: Sv: Tilja: Önskemål om funktionerRikke Lind2007-11-15 20:39

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg