Sv:Just
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Lite mer än så kanske vi, iaf jag, ville veta - om möjligt.
1. Vad för slags utrustning skulle transporteras vardå och varför?
2. Hör löd väderrapporten man hade inför resan och vem hade utfärdat den?
3. Vad för slags tamp fastnade i propellern och varför?
4. Hur kommer det sig att man inte fick bort sagda tamp på 20-30 min?
5. Om vädret inte var för dåligt, hur kunde han då skada sitt ben så illa?
Alltså, jag har inte spekulerat och vill inte göra det heller. Min poäng har hela tiden varit att _alla_ gör misstag. _Alla_ klantar till det. Det som skiljer oss åt är hur vi handskas med våra misstag (om något) efteråt.
Jag har därför en önskan att få en del frågor besvarade enligt ovan. Fast jag har den största förståelse om ingen har lust eller ork att svara.
I övrigt så kan jag bara beklaga, det är alltid oerhört trist när någon blir skadad.
Tycker du att jag lägger mig i eller är för nyfiken så be mig bara att fara och flyga, så gör jag det. Ett enkelt "Dra åt h-e", räcker.
Finns det däremot något för andra att lära av detta så är nog fler än jag intresserade.
mvh /nils
|
Sören Kristiansson | 2004-10-23 09:44 |
![]() | Andreas Sannerman | 2004-10-23 09:55 |
![]() | Nils Möllerström | 2004-10-23 11:33 |
![]() | Anette Bergström | 2004-10-23 13:02 |
![]() | Alexandra Grönvall | 2004-10-23 15:04 |
![]() | Tomas Asp | 2004-10-23 16:07 |
![]() | Petter Nilsson | 2004-10-23 16:41 |
![]() | Jonas Henriksson | 2004-10-23 18:19 |
![]() | Björn Grundemark | 2004-10-23 21:13 |
![]() | Carl Ziegler | 2004-10-24 12:13 |
![]() | Andreas Lindvall | 2004-10-25 19:38 |
![]() | Nils Möllerström | 2004-10-25 21:55 |
![]() | Staffan Enting | 2004-10-26 12:55 |
![]() | Nils Möllerström | 2004-10-26 17:27 |
![]() | Andreas Lindvall | 2004-10-29 19:12 |
![]() | Nils Möllerström | 2004-10-29 23:24 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: