Namn: Lösen:

Underlig isolationskran från Tyska Nautec.

(Läst 812 gånger.)

Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Anmäl detta inlägg till våra moderatorer
Hej.
Jag fick i dag efter mycket strulande hem en 2 x 7 x 230 apparat från Tyska Dive- Nautic. Apparatens isolationsbrygga - Panzer tec brugge är utrustad med ett ovalt orange vred. När jag i dag skulle fylla apparaten upptäckte fyllaren att kranvredet inte hade något stoppläge, den gick alltså att skruva loss i sin helhet. Kranspindeln har en sexkantfattning vilken passar i en gängad mässinghylsa som sörjer för tätning av bryggan. Det underliga är att även kranspindelns övre del är gängad vilket får till följd att själva kranvredet är möjligt att skruva loss, kranvredet tätar med o- ring mot mässingshylsan. Har någon stött på denna " underliga " konstruktion ? I det medföljande produktbladet som beskriver isolationsbryggan står något om 90 grader, tyvärr förstår jag inte texten.
Mvh Anders.

Anders Vilhelmsson
Anders Vilhelmsson
2016-05-31 18:35:08
1 365 postningar

mail 
Stäng »

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Underlig isolationskran från Tyska Nautec. Anders Vilhelmsson 2016-05-31 18:35
svara Sv: Underlig isolationskran från Tyska Nautec.P-A Andersson2016-06-01 07:27
svara Sv: Sv: Underlig isolationskran från Tyska Nautec.Anders Vilhelmsson2016-06-01 16:32
svara Sv: Underlig isolationskran från Tyska Nautec.Henric Sandqvist2016-06-01 16:36
svara Sv: Sv: Underlig isolationskran från Tyska Nautec.Anders Vilhelmsson2016-06-01 20:22

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: