Namn: Lösen:

Sv: Utvärdering av vrakfotoseminariet 13/11

(Läst 519 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Oj vad ambitiösa ni är, imponerande!

Synd att ni inte är på västkusten, hade varit väldigt kul att vara med.

Kanske kunde man ha en kompaktkamera-kategori och en systemkamera?

Att "proffs" inte skall få vara med kan jag förstå. Det kan ju kännas lite hopplöst för många att skicka in då och så vitt jag kan förstå så tycker ni det är roligare om många är med än om ett litet fåtal (även om de är väldigt dukktiga).
Men vem är proffs? I mina ögon är man proffs om man håller uv-foto workshops, uv-foto kurser, jobbar för en dyktidning, jobbar med uv-foto-utrustning el dyl.
Men inte om man skickar in till uv-foto tävlingar till höger och vänster (oavsett hur det går) eller om man någon gång får in en artikel med sina uv-foto bilder i en tidning (och nu pratar vi inte om National Geographics el dyl).
Fast här tycker kanske många olika!?

Hade nog varit bättre om man hade kunnat betygsätta svaren i enkäten istället för att bara välja "det bästa".

Hur gick det rent ekonomiskt?
Räckte 60 besökare för att täcka omkostnader?
Jag antar att alla, inkl föredragshållare, jobbade gratis. Eller?
Lyckades ni få några sponsorer?

Tips: tästa år så får ni väl släpa in en RB och en person som pratar lite om den så kommer säkert flera tusen. ;-)

Tips 2, lite mer seriöst så kanske ni skulle försöka knö er in på fotomässan. Då kommer ju massor av besökare och jag tror inte det kostar något att "vara med". Fast det är väl svårt att få med så många föredrag kanske, men ni kanske kunde ha en lokal i anslutning osv.

Tips 3, borde in någon som säljer uv-foto prylar ha ett stort bord och dema saker? Det skulle man väl nästan kunna ta betalt för också.

Peter Segerdahl
Peter Segerdahl 2010-12-09 11:45:01
1 197 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Utvärdering av vrakfotoseminariet 13/11 Pär Ahlgren 2010-12-08 21:51
svara Sv: Utvärdering av vrakfotoseminariet 13/11Peter Segerdahl2010-12-09 11:45
svara Svar på kommentarer om vrakfotoseminarietPär Ahlgren2010-12-10 18:52
svara Sv: Utvärdering av vrakfotoseminariet 13/11Peter Segerdahl2010-12-10 20:24

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: