SVAR: SVAR: UV-fauna



Du måste vara inloggad för att skicka mail!

skulle säga att innom min utbildning till marinbiolog så använder jag helst Dyreliv i havet av Frank Emil Moen & Erling Svensen, annars använder jag Djur i havet respektive Havsfisk och fiske ur Naturserien som budgetkomplement. Den är dock belamrad med vissa fel, både lite gamla latinska namn och vissa skumma översättningar. Den är dock avsevärt smidigare att ha med sig i dykbagen.




Fredrik Gunnarsson
Fredrik Gunnarsson 2002-09-11 13:31:00
314 postningar

mail 


Du måste vara inloggad för att skicka mail!

 Visa alla svar

Huvudinlägg UV-fauna Matti Ahlqvist 2002-09-11 10:22
svara SVAR: UV-faunaBjarne Hedén2002-09-11 10:52
svara SVAR: SVAR: UV-faunaFredrik Gunnarsson2002-09-11 13:31
svara SVAR: SVAR: UV-faunaMagnus Lejhall2002-09-17 15:59
svara SVAR: SVAR: UV-faunaNalle Johansson2002-09-29 16:23
svara SVAR: UV-faunaMatti Ahlqvist2002-09-12 11:24

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: