SVAR: SVAR: UV-fauna
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
skulle säga att innom min utbildning till marinbiolog så använder jag helst Dyreliv i havet av Frank Emil Moen & Erling Svensen, annars använder jag Djur i havet respektive Havsfisk och fiske ur Naturserien som budgetkomplement. Den är dock belamrad med vissa fel, både lite gamla latinska namn och vissa skumma översättningar. Den är dock avsevärt smidigare att ha med sig i dykbagen.
|
|
Matti Ahlqvist | 2002-09-11 10:22 |
| Bjarne Hedén | 2002-09-11 10:52 | |
| Fredrik Gunnarsson | 2002-09-11 13:31 | |
| Magnus Lejhall | 2002-09-17 15:59 | |
| Nalle Johansson | 2002-09-29 16:23 | |
| Matti Ahlqvist | 2002-09-12 11:24 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar:

