Vad fan håller ni på med?
(Läst 5 456 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Jag postade en, som jag tyckte, rolig historia med en namngiven politiker som raderas av administratör. Detta forum har fått censurnoja och trycker bort hejvilt nu för tiden.
Ni tillåter enskilda medlemmar att göra reklam, klanka på namngivna produkter utan att ha bevisat att felet/problemet är verkligt, man har rätt att hänga ut butiker som har namngivits genom åren baserat på personligt tyckande och tänkande.
Kan inte du som har kli i censurfingret träda fram och motivera det ökande antalet borttryckta inlägg och var snäll och göm dig inte bakom netiquetten (eller hur fan det stavas) för den har varit samma hela tiden men censuren har ökat.
Samtidigt kan du ta en funderare på hur detta forum förblir ett forum om du som enskild individ med censurrätt ska styra det till det du själv vill andra ska få läsa, skitfarligt i Sverige 2011. Jag kan ställa mig på vilket torg som helst i Sverige och dra politikervitsar för det är gudskelov inte förbjudet i Sverige men uppenbarligen inte på dykarna.
Jag vet ju inte om administratören tyckte historien var dålig eller sympatiserar med namngiven politiker men det saknar å andra sidan helt betydelse, då skriver man det i tråden.
Till dig som har ökat antalet censureringar kan jag bara informera att de flesta av oss är vuxna människor, myndiga, förståndiga som kan skapa sig egna uppfattningar och ha åsikter, som ibland kan vara kontroversiella, utan din hjälp det har ju funkat förr. Är det maktens sötma eller bara ett kli du inte kan kontrollera.
Skärp er för fan med! Kanske med risk för att bli censurerad (igen)
H.L
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: